Zespół Szkolno-Przedszkolny w Konarach

Zespół Szkolno-Przedszkolny w Konarach

63-910 Miejska Górka

Konary 56

Tel: (65) 547-77-95

 

E-mail: zskonary@wp.pl

  • Statystyki

    • Odwiedziny: 561941
    • Do końca roku: 231 dni
    • Do wakacji: 38 dni
  • Kalendarium

    Wtorek, 2024-05-14

    Imieniny: Bonifacego, Julity

  • Kartka z kalendarza

klasa I

22.06.2020r.

Temat: Święci pokazują Jezusa 

Jesteśmy w rodzinie Bożej i dlatego chcemy być podobni do naszego Ojca. Pan Bóg kieruje do nas takie słowa: Bądźcie świętymi, ponieważ Ja jestem święty! (Kpł 11, 44)

Pamiętaj święty to taka osoba, która jest przyjacielem Pana Jezusa.

Teraz przeczytaj poniżej wraz z rodzicami opowiadanie o świętym:

W pewnym mieście żył sobie mały Święty. Mieszkał w całkiem zwyczajnym bloku, w całkiem zwyczajnej rodzinie i chodził do całkiem zwyczajnej szkoły. Wszystko, co robił, było tak bardzo zwyczajne, że nikt nie pomyślałby nawet, że jest on nadzwyczajny i Święty.

A wiecie dlaczego był taki nadzwyczajny? Ponieważ bardzo kochał Pana Jezusa i był Jego najprawdziwszym przyjacielem. Każdego dnia starał się żyć tak, aby Pan Jezus nie musiał się smucić, lecz żeby sprawić Mu jak najwięcej radości.

Rano wstawał, nie grymasząc, witał się z Jezusem, mówiąc pacierz, jadł grzecznie śniadanie i wychodził razem ze starszym bratem do szkoły. Podczas lekcji słuchał uważnie tego, co mówi nauczyciel, a podczas przerwy bawił się wesoło z innymi dziećmi. Nikomu nie dokuczał i nikogo nie przezywał. Kiedy ktoś potrzebował pomocy, Święty zawsze mu jej chętnie udzielał. Był miły, koleżeński i uprzejmy dla każdego, lubili go więc szczerze wszyscy przyjaciele i znajomi. Nie było osoby, która nie chciałaby pograć ze Świętym w piłkę, pobawić się w czasie przerwy albo porozmawiać w drodze ze szkoły.

Kiedy Święty wracał do domu, odrabiał zadaną pracę domową, pomagał mamie, wynosząc śmieci i zmywając naczynia, a potem wychodził na podwórko pobawić się z innymi dziećmi. Zawsze był uśmiechnięty i radosny, nigdy na nikogo się nie gniewał i nie chodził z nosem spuszczonym na kwintę, nawet wówczas, gdy przydarzyło mu się coś przykrego.

Pewnego razu zdarzyło się, że mały Święty bawił się z przyjaciółmi na placu zabaw przed blokiem. Wdrapywali się na drabinki i wyobrażali sobie, że są to ogromne, wysokie góry z ośnieżonymi szczytami. Święty wpadł na pomysł, że po górach dobrze jest wspinać się, podpierając się na specjalnych kijkach i znalazł sobie dwa równe, proste patyki, które doskonale nadawały się do tego, by udawać górskie kijki. Pomysł spodobał się innym dzieciom i rozpoczęło się wielkie poszukiwanie patyczków. Gdy już każde z dzieci miało swoje własne, okazało się, że patyki jednego z chłopców są dużo brzydsze i krótsze niż patyki Świętego. Chłopcu nie spodobało się to wcale i w złości połamał kijki Świętego.

Mały Święty zasmucił się głęboko i miał ochotę głośno krzyknąć na kolegę, który w tak niegrzeczny sposób zepsuł mu dobrą zabawę. Zastanowił się jednak chwilkę, zajrzał w głąb swojego serduszka, gdzie mieszkał Jezus i zapytał, co On by zrobił. „Przebaczyłbym mu" - szepnął Jezus cichutko i wyjaśnił: „Ten chłopiec tak naprawdę nie chciał cię skrzywdzić, po prostu ogarnął go wielki żal, że nie potrafił znaleźć tak doskonałych patyczków jak twoje".

Święty pokiwał ze zrozumieniem głową i zwrócił się do chłopca:

  • Chodź, pomogę ci znaleźć kijki równie dobre jak moje. Razem będzie nam łatwiej i na pewno wyszukamy coś szczególnie fajnego.

  • Naprawdę? - zdziwił się chłopiec, który był pewien, że Święty będzie na niego strasznie zły i obrazi się albo nawet zechce połamać jego patyczki. - Nie gniewasz się na mnie i chcesz mi pomóc?

  • Oczywiście - odparł Święty. - Każdemu zdarza się czasami wpaść w złość lub zrobić coś głupiego. Nie oznacza to, że powinniśmy się zaraz mścić i być dla siebie wrogami. Dużo lepiej jest żyć w zgodzie.

  • Masz rację - zgodził się chłopiec. - Chętnie zostanę twoim przyjacielem. Do tej pory nigdy nie spotkałem kogoś równie dobrego i szlachetnego jak ty. Przepraszam za to, że zniszczyłem twoje kijki i obiecuję nie robić tak więcej.

  • To wspaniale! - ucieszył się mały Święty. - A teraz chodź, poszukamy razem czegoś wyjątkowo wspaniałego!

I chłopcy pobiegli razem, a Jezus ukryty w serduszku Świętego powiedział zadowolony:

Brawo, mój mały święty przyjacielu. Ja na twoim miejscu postąpiłbym tak samo.

Sprawiłeś mi dziś wielką radość i zyskałeś nowego, wiernego przyjaciela!".

Odpowiedz na pytania:

  1. Kim był Święty ?

  2. Dlaczego wszyscy lubili Świętego ?

  3. Jak zachował się Święty podczas zabawy z kolegą?

Zadanie:

Poproś rodziców, aby opowiedzieli ci o twoim świętym patronie, albo o świętym patronie naszej parafii., a ty narysuj jego portret i podpisz.

 

28.05.2020r.

Pan Jezus i dzieci wg. Ew.św. Marka. (plik do pobrania)

 

22.05.2020r.

Dzień Matki – Dla mojej mamy. (plik do pobrania)

 

 13.05.2020r.

Katecheza z okazji setnej rocznicy urodzin św. Jana Pawła II (plik do pobrania)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Piątek 8.05.2020r.

religia

Materiały w plikach do pobrania.

 

 Piątek 17.04.2020r.

Edukacja polonistyczno-społeczna:

Temat: Wprowadzenie dwuznaków cz, Cz na podstawie wyrazów Szczepan, czekolada.

Cele:

uczeń:

  • czyta sylaby, wyrazy i zdania;

  • tworzy zdania z podanymi wyrazami;

  • zna dwuznaki cz, Cz i potrafi je napisać w liniaturze.

  • podręcznik polonistyczno-społeczny cz.2, kl.1  s.46,47

  • ćwiczenia polonistyczno-społeczne: s. 41

  •  ,,Zeszyt do kaligrafii'' s. 66,67

    Edukacja matematyczna:

    Temat: Dodawanie z przekraczaniem progu dziesiątkowego – zadania różne.

    Cele:

    uczeń:

  • dodaje liczby z przekraczaniem progu dziesiątkowego w zakresie 20.

  • ćwiczenia matematyczno-przyrodnicze:  s. 39

  • podręcznik matematyczno-przyrodniczy: s. 41 zadanie 2,3

     wychowanie fizyczne

    TEMAT ZAJĘĆ: Doskonalenie kozłowania

     Uczeń: doskonali kozłowanie, wykonuje zmianę ręki kozłującej, potrafi wykonać proste ćwiczenia z kijem,  kształtuje koordynację.

    Uwaga! Używamy bezpiecznego kija np. plastikowego odkręconego od mopa, lub miotły

    Zacznij od solidnej rozgrzewki: skłonów, krążeń, podskoków, wymachów. 

     1.Krążenia piłki wokół tułowia, skłon tułowia z piłką w przód, w rozkroku – toczenie piłki po ósemce między nogami; siad prosty, toczenie piłki przed sobą o nogach prostych, za nogami i za plecami, przeskoki przez piłkę obunóż; podrzut piłki do góry, chwyty i podrzut piłki

    2.Kozłowanie piłki po dowolnych liniach ze zmianą ręki.

    3.Slalom z kozłowaniem między dowolnymi przedmiotami.

    4.Za pomocą kija prowadzimy dowolna piłkę w wybranym kierunku.

    5. W odległości ok. 3 m stoją plastikowe butelki. Dzieci starają się zbić piłką przy pomocy kija  postawione butelki. Po każdym zbiciu stawiamy butelki na nowo.

    POWODZENIA!

    język angielski

    Drodzy uczniowie przypominam o naszej lekcji on-line, która odbędzie się na grupie „Angielski klasa I” Messenger już w najbliższy poniedziałek 20.04.2020 o godzinie 10.00. Proszę przygotujcie podręczniki, ćwiczenia oraz piórniki.

    Przed świętami wielkanocnymi prosiłam o wykonanie plakatu o jedzeniu. Na plakacie należy oznaczyć które potrawy lubicie i jakich nie lubicie ( I like / I don’t like ). Z pomocą rodzica zrób proszę zdjęcie pracy i prześlij na mój Messenger. Jest to zadanie na ocenę.

    Pozdrawiam, MR

      -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Czwartek 16.04.2020r.

Edukacja polonistyczno-społeczna:

Temat: Wprowadzenie dwuznaków sz, Sz na podstawie wyrazów Szczepan, szelki.

Cele:

uczeń:

-       czyta sylaby, wyrazy i zdania;

-       tworzy zdania z podanymi wyrazami;

-       zna dwuznaki sz, Sz i potrafi je napisać w liniaturze.

·        podręcznik polonistyczno-społeczny cz.2, kl.1

s. 44,45

  • ·        ćwiczenia polonistyczno-społeczne s. 40
  • ·         ,,Zeszyt do kaligrafii''  s. 64,65

     

    Edukacja matematyczna:

Temat: Wprowadzenie dodawania z przekraczaniem progu dziesiątkowego w zakresie 20.

Cele:

uczeń:

-       dodaje liczby z przekraczaniem progu dziesiątkowego w zakresie 20;

-       układa zadania tekstowe do ilustracji.

·       ćwiczenia matematyczno-przyrodnicze: s. 37,38

  •  podręcznik matematyczno-przyrodniczy: s.40
  • Domowniczek: kolejna strona

 Edukacja muzyczna

T: Ćwiczenia rytmiczne utrwalające ćwierćnuty. Nauka piosenki "Wiosenna poleczka"

https://www.youtube.com/watch?v=Zo15eetAJZY„Wiosenna poleczka”, posłuchaj, zaśpiewaj

https://www.youtube.com/watch?v=LKyZtocE9u0 wykonaj ćwiczenia rytmiczne

Życze udanej zabawy:)

Uwaga: Proszę o informacje czy zadania zostało wykonane.

  wychowanie fizyczne

T: Zabawy z różnymi przyborami

 Uczeń: potrafi wykonać zadania z przyborami, rozwija wyobraźnię, kształtuje zręczność.

Rozgrzewka wymachy rąk  w górę, w dół; krążenia ramion w przód, następnie w tył; skrętoskłony, krążenia bioder.

Wykonaj 12 podskoków w miejscu, co 3 skok dzieci starają się dotknąć kolanami klatki piersiowej.

Połóż książkę na głowie ręce wyprostowane w bok (przypominając skrzydła samolotu) spaceruj patrząc przed siebie.

Użyj starych gazet. Zgnieć je w kule a następnie rzucaj do celu, tocz po podłodze, podrzucaj.

Zabaw się w kręgielnie. Ustaw na linii plastikowe butelki, stań trzy kroki dalej i staraj się w nie trafić małą piłką lub maskotką. Życzę udanej zabawy, zawsze możesz zmienić ćwiczenie w zależności od możliwości. Podziel się wrażeniami, przez maila.

religia od 16 – 26 kwietnia 2020 r.

 4. Katecheza – Wielkanocny dzwon głosi radość.

Katecheza 39.

Karty pracy str. 58.

 5. Gdzie spotkamy Zmartwychwstałego Pana Jezusa?

Katecheza 40.

Karty pracy, str 59   

 6. Pan Jezus nam przebacza – załącznik nr. 1 i nr. 2. Jezu Ufam Tobie i  św. Siostra Faustyna (na dole strony)

 

 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Środa 15.04.2020r.

Edukacja polonistyczno-społeczna:

Temat: Przygoda to jest to!

Cele:

uczeń:

  • wyszukuje w tekście wskazane wyrazy;

  • wypowiada się na podany temat;

  • opisuje trasę wyprawy na podstawie mapy;

  • pisze litery F,f w liniaturze.

  • podręcznik polonistyczno-społeczny cz.2, kl.1

    s. 42,43

  • ćwiczenia polonistyczno-społeczne:

    s. 38,39

  • ,,Zeszyt do kaligrafii''

    s. 62,63

    Edukacja matematyczna:

    Temat: Dopełnianie do pełnej dziesiątki – przygotowanie do przekraczania progu dziesiątkowego.

    Cele:

    uczeń:

  • dodaje i odejmuje liczby w poznanym zakresie liczbowym;

  • dopełnia do pełnej dziesiątki;

  • dodaje trzy składniki.

  • ćwiczenia matematyczno-przyrodnicze:

    s. 36

    Zajęcia techniczne:

    Temat: W autobusie miejskim

    Wykonaj z kartonika po jakimś produkcie autobus, według swojego projektu, zrób zdjęcie z pomocą rodzica i prześlij je na mojego e-maila. martynapl5@wp.pl

    Zajęcia komputerowe:

    W programie Microsoft Word napisz trzy krótkie zdania na temat ,,Podróży autobusem''.

    Domowniczek:  kolejna strona

 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Środa 08.04.2020r.

 Edukacja polonistyczno-społeczna:

Temat: Tradycje i zwyczaje wielkanocne

Cele:

- znam tradycje wielkanocne;

- znam zwyczaje wielkanocne.

 Poczytaj sobie w Internecie na temat różnych tradycji i zwyczajów wielkanocnych.

Edukacja matematyczna:

Temat: Tangram – wycinanka

Cele:

         - potrafię logicznie myśleć;

  • umiem starannie, dokładnie wycinać różne elementy.

  • ćwiczenia matematyczno-przyrodnicze:

    - s. 95 tangram – wycinanka

    Zajęcia techniczne:

    Temat: Moja pisanka wielkanocna

    Wykonaj pisankę wielkanocną, technika dowolna, zrób zdjęcie z pomocą rodzica i prześlij je sms-em.

    Zajęcia komputerowe:

    W programie Microsoft Word napisz trzy krótkie zdania na temat ,,Świąt Wielkanocnych'' i przślij je na mojego e-maila. martynapl5@wp.pl

     

    Zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych,

    pełnych wiary, nadziei i miłości

    dla Was i Waszych Najbliższych

    życzy

                                                                                                                                                                      p. Martyna

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wtorek 07.04.2020r.

Edukacja polonistyczno-społeczna:

Temat: Wprowadzenie drukowanych i pisanych liter F,f

Cele:

        - znam już drukowane i pisane litery F,f;

  • piszę litery F,f w liniaturze;

  • potrafię czytać wyrazy z poznanymi literami.

  • podręcznik polonistyczno-społeczny cz.2, kl.1

    - nauczyć się czytać czytanki s.40

    Bardzo proszę w miarę możliwości o nagranie dziecka jak czyta czytankę i przesłanie mi tego filmiku na e-maila, w celu oceny. martynapl5@wp.p

  • ćwiczenia polonistyczno-społeczne - s. 37

    Domowniczek:  kolejna strona

     Edukacja plastyczna:

    T. Ozdoby świąteczne – technika dowolna

    Potrafię wykorzystywać różnorodne materiały do ozdabiania

    Propozycja wykonania: kolorowanka -jajko wielkanocne albo baranek

    https://www.e-kolorowanki.eu/wielkanoc-kolorowanki/pisanka-i-zajac-wielkanocny/

    https://ekodziecko.com/baranek-stempel-z-rolki-2

    Proszę przesłać zdjęcia pracy na messengera. Powodzenia. Udanej zabawy.

     

    wychowanie fizyczne

    T:Podskoki obunóż/Ćwiczenia równoważne

    Zadbaj o właściwą postawę ciała, kiedy tylko możesz prostuj się. Wykonaj kilka ćwiczeń, jeśli nie masz piłki użyj poduszki:

    -podrzucamy piłkę jak najwyżej i staramy się jak najwięcej razy klasnąć w dłonie

    -wyrzut piłki do góry, przysiad dotykamy dłońmi podłogi i łapiemy opadającą piłkę

    -wyrzut piłki do góry, obrót dookoła własnej osi i chwyt piłki

    -podskoki obunóż nad piłką

    -stajemy w rozkroku toczymy po parkiecie piłkę między nogami wykonujemy tzw. „ósemkę”

    -stoimy piłka w wyciągniętych rękach w przód, staramy się spacerować po linii

     

    -ćwiczenie jak wyżej lecz piłka trzymana w wyciągniętych ramionach w górę

    Warto wykorzystać  kogoś z domowników do oceny postawy ciała i pomocy. Jeśli chcesz poćwiczyć więcej polecam:

    https://youtu.be/1WzUHG-E5ak

    język angielski

    Wielkanoc zbliża się wielkimi krokami, dlatego w tym tygodniu poznasz słownictwo związane z Wielkanocą. Proszę obejrzyj nagranie i powtarzaj nowe słowa:

    https://www.youtube.com/watch?v=ANyXUJ3esWE

    Teraz przejdź na sam koniec podręcznika, tam na stronie  znajdziesz lekcje o temacie EASTER dotyczącą Wielkanocy. Zapoznaj się z treścią lekcji i następnie wykonaj zadania w zeszycie ćwiczeń na stronie

    Masz jeszcze chęci na coś więcej? To coś dla Ciebie! Tutaj znajdziesz piosenkę o wesołym zajączku, który zachęca nas do pomalowania pisanek i podzielenia się nimi z bliskimi podczas wielkanocnego śniadania. Posłuchaj i spróbuj z nim śpiewać.

    https://www.youtube.com/watch?v=9xdu7eoVt0k

    Happy Easter! – Szczęśliwych świąt Wielkiej Nocy! 

     

      ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Poniedziałek 06.04.2020r.

Edukacja polonistyczno-społeczna: (2 godz.)

Temat: Wprowadzenie drukowanych i pisanych liter G,g

Cele:

  • znam już drukowane i pisane litery G,g;

  • piszę litery G,g w liniaturze;

  • potrafię czytać wyrazy z poznanymi literami. 

  • podręcznik polonistyczno-społeczny cz. 2, kl. 1

    - s. 38 przeczytać tekst o dziewczynkach

  • ćwiczenia polonistyczno-społeczne:

    uzupełnić s. 36

    Bardzo proszę o przesłanie zdjęcia tej srony do oceny.

  • ,,Zeszyt do kaligrafii''

    - s. 60,61

    Edukacja matematyczna:

    Temat: Utrwalenie dodawania i odejmowania w zakresie 20

    Cel:

    - coraz sprawniej liczysz w zakresie 20.

  • ćwiczenia matematyczno-przyrodnicze:

    - s. 91 wycinanka

    Edukacja przyrodnicza:

    Temat: Wiosenny ogród

    Cel:

  • potrafisz obserwować przyrodę.

    Poobserwuj przyrodę w Twoim najbliższym otoczeniu (rośliny, kwiaty, drzewa, zwierzęta, ptaki, owady itp.). Zwróć uwagę jakie zmiany w przyrodzie zachodzą wiosną.

    Domowniczek:  kolejna strona

    Zajęcia z p.Aldoną

    Ćwiczyć pisownię literki R r 
    Ćwiczyć dodawanie i odejmowanie
    Pozdrawiam p.Aldona
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Piątek 03.04.2020r.

Edukacja polonistyczno-społeczna:

  • podręcznik polonistyczno-społeczny cz.2, kl.1 - s.36,37

  • ćwiczenia polonistyczno-społeczne: s. 34,35Edukacja matematyczna:

  • ćwiczenia matematyczno-przyrodnicze: s. 35

    Domowniczek: kolejna strona

    Wychowanie fizyczne

    Zadanie 3-  Wymyśl po jednej próbie dotyczącej danej cechy motorycznej (powyżej mój przykład). Podpisz, opisz swoją zabawę, oceniam wkład pracy i zaangażowanie, błędy zdarzają się każdemu, nie kopiuj, nazywaj swoimi słowami. Jeśli masz problem to narysuj pracę dowolną techniką związaną z tematem który omawiałem. Zrób zdjęcie telefonem(poproś starszych o pomoc), wyślij  adambastywf@wp.pl życzę samych 6. Pozdrawiam p. Adam 

     

    ZAJĘCIA  KSZTAŁTUJĄCE  KREATYWNOŚĆ

    Kochani, zbliżają się Święta Wielkanocne, przygotujcie dekoracje świąteczne, które ozdobią Wasz  stół.

     ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  02.04.2020r.

 Edukacja polonistyczno-społeczna:

  • podręcznik polonistyczno-społeczny cz.2, kl.1 s. 34 zadanie 1,2

  •  ,,Zeszyt do kaligrafii''  s. 58,59

    Edukacja matematyczna:

  • ćwiczenia matematyczno-przyrodnicze: s. 34

    Domowniczek: kolejna strona

    Edukacja muzyczna:

T: Śpiew piosenki "Marsz naszej klasy"

- zaśpiewaj maszerując piosenkę, która dobrze umiecie śpiewać z chóru:)

- spróbuj wyklaskiwać rytmicznie rękoma w czasie śpiewu

- zaproś pozostałych członków rodziny do wspólnego śpiewania, maszerowania i wyklaskiwania

UWAGA: Proszę skorzystać na messengerze z funkcji nagrania głosu i przesłać do mnie

UDANEJ ZABAWY!

wychowanie fizyczne

Zadanie 2-  Wymyśliłem po jednym ćwiczeniu na każdą umiejętność sportowca , wykonaj je, zaproś kogoś do zabawy, oceń w czym jesteś dobry!!                                                                                                                                                               

 SIŁA-pomocuj się na rękę z wybranym domownikiem

 WYTRZYMAŁOŚĆ-  wstawaj i padaj przez 2 minuty (policz ilość powtórzeń)

 SZYBKOŚĆ-podnieś kolejno 10 klocków z podłogi na stół (zmierz czas)

 ZWINNOŚĆ-ustaw dowolne przedmioty, pokonaj prosty slalom omijając je ( zmierz czas)

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Środa 01.04.2020r.

Edukacja polonistyczno-społeczna:

  • podręcznik polonistyczno-społeczny cz. 2, kl. 1

    - nauczyć się czytać czytanki s. 32

  • ćwiczenia polonistyczno-społeczne:

    - uzupełnić s. 33

  • ,,Zeszyt do kaligrafii'' - s. 56,57

    Edukacja matematyczna:

  • ćwiczenia matematyczno-przyrodnicze:  s. 32

  • podręcznik matematyczno-przyrodniczy:  s. 37 zadanie 1,2

    Edukacja przyrodnicza:

  • podręcznik matematyczno-przyrodniczy:

    -  Ogród wiosną. s. 34,35

    ćwiczenia matematyczno-przyrodnicze:  s. 33

  • Zajęcia techniczne:

  • zasiej rzeżuchę, jak Ci ładnie wykiełkuje, zrób zdjęcie z pomocą rodzica i prześlij je sms-em

    Zajęcia komputerowe:

    - narysuj ,,Ogród wiosną'' w programie Paint, zrób zdjęcie z pomocą rodzica i prześlij je sms-em

    Domowniczek:  kolejna strona


------------------------------------------------------------------------------------------------------

  • Wtorek 31.03.2020r.

Edukacja polonistyczno-społeczna:

  • podręcznik polonistyczno-społeczny cz.2, kl.1

    - przeczytajcie opowiadanie pt. ,,Lot balonem'' wspólnie z dorosłym lub samodzielnie s.33

  • ćwiczenia polonistyczno-społeczne:  s. 32

    Domowniczek: kolejna strona

    Edukacja plastyczna:

    T: Kosz z wiosennymi kwiatami – proszę wykonać dowolna technika, wycinanie kwiatów z gazety czy z kolorowego papieru,wykonanie koszyka z rożnych materiałów (materiał, papier, gałązki)

    Zdjęcia prac proszę nadsyłać smsm lub messengerem. Życzę udanej zabawy:)

    Anna Kołodziej

     

     wychowanie fizyczne

     Zadanie 1 – przeczytaj, oglądnij, pomyśl

     Można mieć  bardzo silne mięśnie, ale nie umieć wykorzystać ich siły do wspinania się na linie, można być drobnej budowy i bardzo zwinnie wejść na samą górę. Przy opanowaniu ćwiczenia ważny jest sposób (technika) jego wykonania. Ale żeby ćwiczenie wykonać doskonale należy dużo trenować, wzmacniać mięśnie, dbać o kondycje. Główne cechy fizyczne młodego sportowca to : SIŁA, WYTRZYMAŁOŚĆ, SZYBKOŚĆ, ZWINNOŚĆ.

    Oglądnij krótki filmik, zapamiętaj jedno ćwiczenie i postaraj się je wykonać samodzielnie:  https://youtu.be/HjvxrZh_6z0

      

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Czwartek 19.03.2020r.

 Edukacja polonistyczno-społeczna:

  • podręcznik polonistyczno-społeczny cz. 2, kl. 1

    - proszę przeczytać czytankę pt. ,,Niezapomniany widok'' s. 15

    - przeczytajcie zagadki oraz je odgadnijcie s. 16 i 17

  • ćwiczenia polonistyczno-społeczne:

    - uzupełnić s. 21

    Edukacja matematyczna:

  • ćwiczenia matematyczno-przyrodnicze:

    - dodawanie i odejmowanie do 16 s.18,19

  • podręcznik matematyczno-przyrodniczy:

    - zwiastuny wiosny, odczytywanie na zegarze pełnych godzin s.20,21 

    Edukacja przyrodnicza:

  • podręcznik matematyczno-przyrodniczy: s.

    - powtórzyć i utrwalić nazwy pór roku oraz miesięcy s. 16,17

    Domowniczek:

    kolejna strona

Piątek 20.03.2020r.

Edukacja polonistyczno-społeczna:

  • podręcznik polonistyczno-społeczny cz.2, kl.1

    - nauczyć się czytać czytanki s.18

    - przeczytać czytankę pt. ,,Cezary i jego pytania'' s.19

  • ćwiczenia polonistyczno-społeczne:

    - s. 24,25

  •  Edukacja matematyczna:

  • ćwiczenia matematyczno-przyrodnicze:

    - s. 20,21

 Domowniczek:

s. kolejna strona

 Poniedziałek 23.03.2020r.

  Edukacja polonistyczno-społeczna:

<